esmaspäev, september 03, 2007

Lapsed kirjutasid oma suvistest tegemistest. Siin need on :
Suvi
Ma käisin vanaema juures ja autoga sõitmas. Värvisime emaga maal maja. Ma sain endale batuudi. Carolina
Ma käisin Hispaanias. Hästi lahe oli, et seal olid suured lained. Ma käisin diskos. Deivid
Mulle meeldis Tervise Paradiisis. Mina, õde ja sõbranna, kes oli ka kaasas mängisime, et mina pean ta ära päästma. Ma lasin mustast torust alla. Heven
Mina käisin Tartus ja olin sõpradega õues.Ma käsin laagris ja mängisin seal.
Liisa
Mina käisin Saksamaal ja delfinaariumis, Lätis ja Poolas. Markus
Mina käisin Viljandis ja lossimägedes. Käisin ka jões ujumas. Ujusin üle jõe- mitte laevaga – käsitsi. Ma ei viitsinud tagasi tulla. Herman
Mina käsin Soomes Tivolis. Mängisin sõpradega palli.Käisin pargis ja ujumas.
Jennifer
Me käisime Marteniga ujumas. Ma lasin torust alla. Christo
Mina mängisin sõpradega. Sõitsin rattaga ja hoidsin beebit.Hüppasin batuudi peal ja mängisin palli. Käisin rannas ja mängisin /plei – steišonit/ ja arvutit, vaatasin telerit ja aitasin ema. Karl – Lembit
Minu õde tuli koju ja siis ma mängisin oma õe lastega. Järgmine päev ma mängisin jälle . Järgmine päev läksin kooli aktusele ja siis koju. Kodus ma jälle mängisin. Birgit
Suve alguses ma käisin Riias. Seal ma käisin loomaaias. Seal oli lõbus. Ma sõin seal suhkruvatti. Karoliina
Kõigepealt ma käisin emme ja issi ja issi venna ja ta naisega Romeot ja Juliat
vaatamas. Siis käisn Haapsalus ja Rakveres ning Prantsusmaal. Aneth
ma käisin suvel Korful ja Albaanias. Seal oli väga huvitav. Ma mängisin suvel jalgpalli ja lugesin raamatut. Marten
Mina käisin Vembu - Tembu maal. See oli nii vägev!Mulle meeldis ujuda. Mu lemmiktegevus ongi ujumine. Diana
Oli ilus päev. Ja sellele ilusal päeval läksin randa ja seal ma ujusin ja mängisin. Järgmisel päeval läksin ma õue. Seal ma kiikusin, jooksin ja palju muud. Kätlin
Ma käisin Muumimaal. Seal olid muumid. Me magasime hotellis. Küll oli tore! Laura
Ma käisin Soomes ja Viljandis. Käisin ujumas. Mul käisid sõbrad külas. Karl – Kristjan
Suvel käisin rannas ema ja isaga . Keiro
Ma käisin rannas., värvisin maja. Kiikusin. Sõin õunu. Mina ja mu õde mängisime. Mängisin isaga jalgpalli. Jooksin koos õega. Korjasin lilli. Käisin maal basseinis ujumas. Ariett
Ma käisin Soomes ja pärast Tallinnas. Käisin ka Vembu—Tembumaal. Martin
Mina käisin mitu korda rannas. Käisin ka oma ema ja ta sõpradega Sakus. Ja Saku õlletehases. Käisin ka sõbra juures. Antti
Mina käisin Soomes ja olin paar päeva üksinda ja siis läksin vanaemaga Tamperesse, kus olid väga põnevad delfiinid. Seal oli ka nende võistlus ja väga kõrge Näsineula vaatetorn. Kaisa
Mina käisin Tallinnas. Ma mängisin seal oma sõpradega ja mängisin koeraga. Mariina
Minu suvi algas laagritega – Taevalkoski laager, Uulu laager. Siis sõitsin Saaremaale ja läksin jälle laagrisse. Marie
Kõigepealt käisin ma Austrias. Austrias oli väga vahva. Kõige rohkem meeldis mulle Saltzburgis ja Badenis oli tore ujuda. Augustis reisisin Itaalias. Seal käisime peaaegu kogu Rooma läbi. Olime ka Pisas, Firentses, Pompeis, Capri saarel, Vesuuvis ja Veneetsias. Seal sai kondliga sõita ja siis algaski kool. Keily Merilyn

Carmen ütles ...

Mina lapsevanemana olen väga tänulik blogi pidamise eest. Suur aitäh õpetaja Airi! E-kool ei anna kindlasti edasi kõike seda, mida Te meie laste heaks teinud olete. Usun, et paljud lapsevanemad on õnnelikud, kui saavad lugeda päevaste tegemiste kohta ja piltegi näha. Aitäh veelkord juba tehtud töö eest!