esmaspäev, november 05, 2007


Uus veerand, uued algused, uued ülesanded, uued eesmärgid.... Igaüks tahab olla parem, sõbralikum, tahtejõulisem.... Edu kõigile! Ees ootavad jõulud ja kes ei tahaks, et kõik õnnestuks.
Lapsed kirjutasid oma vaheajast ka jutte. Kirjutan siia ka mõned katked üles:
Kui ma tunnistuse kätte sain ja koju läksin, näitasin tunnistust emale, isale. Ema, isa tahtsid rõõmust lakke hüpata. Kolmapäeval oli halloween ja mulle tulid külla Marie, sugulased ja tädi. Me tantsisime,mängisime ja sõime. Marie läks ära kell 12. Mul oli vahva vaheaeg. Laura
Mina käisin orienteerumise lõpetamisel.Seal sain endale karika. Peale orienteerumise lõpetamist läksin ma sünnipäevale. Seal mängisime peitust ja pimesikku. Keiro
Kui mu ema koju tuli, tahtis ta kohe mu tunnistust näha ja isa ka , sest vanemaid huvitab kuidas mul koolis läheb. Esmaspäeva hommikul ärkasin ma ja olin nii õnnelik, et saab puhata. Aga sõpra ma külla ei saanud kutsuda. See oli täitsa imelik, sest temal oli kool mitte vaheaeg. Kui pühapäev tuli tahtsin ma juba ruttu kooli minna, sest koolis on lõbusam kui üksi kodus olla. Antti

Kommentaare ei ole: