reede, jaanuar 18, 2013

Terve see nädal oli meil tervisenädal: toimusid loengud, vahetunni ajal tantsimised, salatite tegemine ja maitsmine ning plakatite tegemine ja lõpuks 2013 sammu Pärnu linnas. Siin on kirjas, mis lastele kõige enam meeldis: Mulle meeldis plakatite tegemine. Mulle meeldis joonistada ja teistega koostöö! - Jürgen Mulle meeldisid tantsuvahetunnid! - Rasmus Mulle meeldis plakatit teha! Meeldis veel vahetunni ajal tantsimine. - Katariina Ma sain teada, et coca - cola on hammastele kahjulik. Meeldis salatit teha.- Hubert Martinile, Katrinile ja Carmenile meeldis teha 2013 sammu! Victoriale, Cristile, Martinile ja Sandra - Liisale meeldis hambaarsti loeng! Matthiasele, Sofjale ja Gerhard Fredile meeldis tantsuvahetund Helo - Liisiga! Karl Erikule ja Gevinile meeldis plakateid teha ja salateid maitsta! Kasparile ja Emmale meeldis plakatit teha. Tervislikud salatid on PhotoPeach

Kommentaare ei ole: