esmaspäev, aprill 01, 2013

Mulle meeldis Kadrioru loss ja Laserharf etendus- Victoria Mulle meeldisid Kadrioru lossis ilusad maalid ja ooperilauljate meeldiv hääl- Emma Mulle meeldis Russalka kuju ja Laserharfi etendus Estonias- Carmen ja Cristi Minule meeldis Estonia teatris käia- Sandra - Liisa Mulle meeldis Laserharfi etendusel kõige rohkem kuulata aariaid- Sofja Mulle meeldis ballett ja Kadrioru lossi saal- Meriliis ja Maria Kadrioru lossi kaunistused olid vahvad.Ja maalid olid ilusad - Martin ja Kristjan Kadrioru kunstimuuseum ja Estonia teater olid mõlemad väga ilusad. Rasmus Meile meeldis laserharf - Matthias, Kaspar ja Fred Mulle meeldis Peeter I maal - Gevin Katrinile meeldis näha häälepaelte tööd ja ooperilauljate esinemist. Katrin Meritile meeldis ballett ja ooperilauljad.

Kommentaare ei ole: