reede, mai 11, 2018

Kallile emale!

Kallile emale! on PhotoPeach Kallis ema, sa oled nii nunnu! Kallis ema, pilli mängida ma saan sulle! Mängida sa mul lased, mis siis, et vähe. Sa oled parim! Tristan Minu ema- hea, lahke on tema. Ta lohutab mind, kui ma nutan. Mu ema armastab mind samavõrd kui mina teda. Minu ema on mulle kallis, kui tuhat süda. Elise Kallis ema, kallis ema - sulle õnne soovime! Isa, mina, vend ja kiisu- armsat päeva soovime! Laura Hiir Kui ma silmad kinni panen, näen su silmis rõõmu ja armastust. Ja mulle tärkas silma, kui ilus sa oled. Sinu silmis on sära Dominic Mul kallis on ema Ta aitab mul õppida, ta teeb meile süüa, ta armastab mind.Ta on mu lemmik terves maailmas Mu armas, armas emake Raul Ema, kallis ema, taas on kevad. Kevad toob emadepäeva Ema mul kallis on Ta hästi pannkooke oskab teha Jan Erik Kallis ema.. oled kallis Sul on roosad huuled nagu pulgakomm, Rohelised silmad nagu muru Nina nagu mul Oled mulle nii kallis! Punased põsed kui roosil Musi, musi, kalli , kalli! Teele Kallis, kallis ema! Mida ma sulle kingin? Üks õunakompott, ei Üks kalli ja kaelakee ja tort ja üks päevalill Uku Ema, ema- kõige armsam oled Kui abi vajan, siis aitad Kui haige olen, siis ravid Kallis oled, ema Ustav Mu kallis ema, teed mulle rõõmu! Aitad mind! Mis ma sinuta teeksin? Hugo Ema, sa lõhnad kui lilled, Su mustad juuksed sädelevad päikse käes, Su süles on parim paik, kuhu peitu pugeda Sa oskad mind aidata, kui abi vajan Su toit on maailma parim Karmen Minu kallis ema Sa oled armas ema Sa mind hoiad ja mulle süüa teed ja veel väga head süüa teed Marten Kallis ema, sinu süles on hea olla, sa teed head süüa Sa lubad mulle häid asju Henri Sa oled maailma parim emme Ja see luuletus on maailma parimale emmele, Sest sul on ilusad kollased juuksed Ja sinu juures on kõik ilus Sa hoiad mind, kui lill ja sa lõhnad nii hästi! Gregor Oh, emadepäev, oh emadepäev! Mis armas päev see on! Kui armas on mu ema, Kui kallis on mu ema! Talle suure kalli teen ja Suure tordikese kingin! Steven Heale emale! Emake- emake, mida ma teeksin sinuta?! Emake – emake sa oled minule kallis! Emake- emake, sa riidled , aga sa sai millegi peale pahaseks. Emake – emake sa aitad mul muredest lahti saada! Emake – emake ilma sinuta Ei oleks mind siin praegu Hella – Lee Ema sa oled minu päiksekiir, minu rõõm Sa teed mulle pannkooke! Minu lemmikissi on õnnelik, et tal on selline naine… Sa lubad mulle asju, mida issi ei luba. Sa oskad olla meile päikesekiir! Me mõtleme asju nii ühte moodi. Me oleme ühte moodi. Ma olen sinu päikene ja sina mulle päiksekiir! Loora Kallis ema! Sa oled tore ja armas olend nagu päiksekiir Kui emadepäev on, siis kingitusi saad ja rõõmus oled sa! Sind armastan, kui oma elu, sina oled kõige armsam ja kõige parem! Laura -Lisette Toomla

Kommentaare ei ole: