neljapäev, september 13, 2007






Kõigepealt läksime bussi ja hakkasime sõitma. See oli vägev kui me vikerkaart nägime. Kui kohale jõudsime, siis saime süüa ja pärast läksime teatrisse. Carolina
Mulle meeldis teatris see, kuidas väike Kerstin tegi natuke pahandust. Ja veel meeldis see kuidas Olle sai endale Svippi. Bullerby laste filmis meeldis mulle aga see kuidas Liisa, Anna ja Britta pidid otsima poiste peidetud pärleid, kuigi tegelikult oli seal sees üks kivi. Ja siis tegid tüdrukud poistele nalja ja panid sinna sisse kitse pabulad. Keily
Mulle meeldis kõige rohkem beebi, sest ta ahvis järele ja tegi nalja. Ja kassid olid ka toredad ning koer ka. Ja lapsed meeldisid ka. Filmi ma aga ei näinud.Tallinnas oli tore. Aneth
Minule meeldis terve etendus, sellepärast, et see oli lahe.Eriti meeldis mulle beebi. Karl Lembit
Mulle meeldis see koht, kus suur inimene mängis beebit. Ta tegi kogu aeg : hei, hei. Brita ja Anna olid õed. Poisid tõmbasid Ollel hamba välja. Heven
Mulle meeldis kui tüdrukud läksid vorsti järele ja unustasid vorsti kogu aeg ostmata. Ja veel meeldis kui üks suur mees mängis väikest beebibt. Ja mulle meeldis kui see suur või väike beebi või mees oli vee sees ja viskas nendele , kes istusid esimeses reas vett. Karoliina
Mulle meeldis see kui nad lakas magasid ja siis hakkasid poisid tüdrukuid hirmutama. Ja siis mõtlesid tüdrukud, et hirmutavad vastu. Keiro
Mulle meeldis see teater väga. See kuidas nad kassid said ja see kui Liisal sünnipäev oli ja see kuidas nad kivile ronisid. Ja see oli hästi tore, kui Kerstin ennast märjaks tegi ja siis mustaks ja ennast märjaks tegi ja kuidas ta käsrus oli ja hüüdis hei- hei. Kätlin

Kommentaare ei ole: