kolmapäev, september 12, 2007

Lapsed ütlesid, mida nad täna koolis õppisid ja mida homselt ootavad:
Laura: õppisin paremini koostööd tegema. Keily ja Anethiga oli tore koos mõelda. Homselt ootan, et näitlejatel läheks etendus väga hästi korda.
Diana: Mulle meeldis täna reegleid kirjutada ja seda lehte kaunistada. Ootan homset, et etendust näha.
Carolina: Õppisin täna kõige rohkem matemaatikat ja paremini koostööd tegema. Ootan homset ja loodan, et kõik läheks väga hästi.
Ariett: Mulle meeldis täna matemaatika. Eesti keele tunnis oli Keily vastus eriti huvitav. Olen etendust juba näinud ja soovitan seda ka teistel vaadata. Seal saab palju naerda.
Kaisa: Õppisin täna paremini kirjutama. Ootan homset ja soovin, et etendus läheks väga hästi.
Antti:Õppisin täna koostööd tegema. See on raske, sest ma ei ole vahel nõus sellega, mida teised ütlevad ja teised ei ole vahel nõus minuga. Homme tahan teatrisse minna.
Jennifer: Mulle meeldis teistega koostööd teha. Ootan väga teatrit.
Martin: Mina õppisin ka teistega paremini koostööd tegema. Ootan homset etendust.
Marie Kristiin: Mulle meeldis eesti keele tund, sest osad lapsed vastasid hästi. Keily, Aneth,Ariett ja Heven vastasid eriti hästi. Soovin, et homme oleks ilus ilm ja et näitlejatel läheks hästi.
Aneth: Mulle meeldis "perega" koostööd teha. Homme ootan lõbusat etendust.
Markus: Mulle meeldis " perega " reegleid mõelda. Loodan, et näitlejatel läheb hästi.
Kätlin: Mulle meeldis ka koostöös reegleid teha. Meil oli tore grupp. Ma soovin, et homme oleks ilus ilm.
Mariina ,Keiro ja Karoliina: meie õppisime täna paremini matemaatikat ja koostööd tegema. Loodame, et homme läheb hästi.
Keily: Mulle meeldis eesti keele tund. Meeldis lugeda Jeti lugu lugeda. Soovin, et homme oleks hästi lõbus.
Birgit: Mulle meeldis täna matemaatikat teha. Ma soovin,et homme oleks tore päev.

Kommentaare ei ole: