pühapäev, juuni 09, 2019

Meie klass on päris tore. Oleme JWG 3.d............... Me oleme käinud paljudes kohtades ja kolmandas klassis on üldse tore olnud. Me oleme käinud õppekäikudel pea igal aastaajal: sügisel, kevadel, talvel. Aga suvel on koolivaheaeg. Meie klassis olevad lapsed on ka naljakad, toredad, lõbusad jne. Meil on ka väga tore väike klassiruum. Siin on seintel palju kunstitöösid ja meil on isegi oma väike garderoob. Kui rääkida endast, siis minu parim sõber on Jaqn- Erik ja mu lemmiktunnid on matemaatika, kehaline kasvatus ja inglise keel. Mu parimal sõbral on umbes samad. ........ Me käisime just hiljuti matkamas ja see oli nagu ajaloo tunnis ja veel jõe põhjas ...... Mulle väga meeldis. Meie klass on väga tore ja tahaks kõiki tänada nii lahedate aastate eest. ......... MARTEN....... Sellel aastal oleme palju õppinud ja erinevates kohtades käinud ning palju näinud. Näiteks Ämari sõjaväebaasis, kuhu minu isa kutsus meid. Meil on varsti etendus, mis on loomulikult kevadest....... Talvel tuli meie klassi uus õpilane, Saskia. Ta on mu parim sõber. Me oleme käinud veel KUMUs(kunstimuuseumis), tuletõrjedepoos. Kõige rohkem meeldis mulle õppekäikudest mõrva lahendamine keskraamatukogus. Mulle meeldib oma klass ja õpetaja ka. LAURA LISETTE

Kommentaare ei ole: