pühapäev, juuni 09, 2019

Mulle meeldis, et me käisime erinevates kohtades. Näiteks KUMUs, elektrijaamas, jõepõhjas, keskraamatukogus mänge mängimas ja läheme paadiga sõitma. Mulle meeldis kõige rohkem KUMU, sest me nägime ilusaid maale ja ma sain ise nendest palju teada....... Kõik on sõbralikud ja tahavad kõikidega mängida. Keskraamatukogus lahendasime mõrvamüsteeriumi. Kui me jõudsime kolmanda vihje juurde, siis me teadsime, kus see on. Arvasime, et peame leidma vihje, aga pidime küsima. Pärast pidime välistama kõik peale kahe ja siis teada saama mõrvari. Me käisime Ustavi ja Janiga kirjandusmängus. Me pidime 12 raamatut läbi lugema kolme lapse peale ja jätma meelde nii palju kui suutsime. Jarko ........................... Mina olen Loora. Meie klass on teistsugune - me ei kiusa, oleme sõbralikud. Me käime õppekäikudel ja meil on hämmastavad õpetajad. Me õpime ja kuulame õpetajat. Eks me teeme lollusi ka, aga ainult vahel. Mul on nii palju sõpru: Laura- Lisette, Saskia, Laura, Karmen, Elise ja poisid on ka sõbrad. Mulle meeldib, kui me klassiga kuskil käime. Mu lemmikõppekäigud on looduses. Mu klassis pole keegi halb. Aitäh teile! LOORA

Kommentaare ei ole: