pühapäev, juuni 09, 2019

Mina olen HELLA- LEE ja ma tahan rääkida oma 3.d klassist. me valmistume 10. juuniks, millal on meil etendus. Ma arvan, et see läheb hästi. Me käisime KUMUs. See oli NII TORE. me nägime igasuguseid maale ja skulptuure. 3. klassi poole peal tuli meile uus õpilane. Tema nimi on Saskia. Tore, et KUMU ei olnud lõppenud enne kui Saskia tuli meie klassi. Meil on ka nii tore õpetaja. No teistele on nende õpetajad toredad. Me kõik arendame enesekontrolli. .... Meil on olnud veel üks teine etendus: 12 kuud, kui Saskiat kahjuks veel ei olnud. Ma olin seal kuri võõrasema, Loora oli vaenelaps ja Laura oli etenduses minu laps. Poisid olid kuud ja tüdrukud olid lumehelbed. Meil on 8 tüdrukut ja 2 x rohkem poisse. meil kõigil on oma omapärasused, aga mitte nii suured, et me ei saaks üksteisega rääkida. Me kõik tegime 3. klassis ka ujumise läbi. Minu lemmik oli aga ikka KUMU.

Kommentaare ei ole: