pühapäev, juuni 09, 2019

Mind rõõmustab see, kui me klassiga kusagil käimne.Mulle meeldivad ka kunstitunnid, kus me õpime midgai muud tegema. Mulle meeldisid tantsutunnid ka väga. Mulle meeldivad kõik etendused, mida me oleme teinud. Kindlasti on klassis ka head sõbrad. Mul on Loora, Karmen ja Laura väga head sõbrad. Siit klassist on veel kaks väga head sõpra- Elise ja Saskia. Kõikide sõpradega on tore olla.Mulle meeldib see, kui saab teha grupitööd või saab mõistatada. Meil on väga tore klass.................................. Laura - Lisette Me võime teistest klassidest natuke erinevad olla. Me oleme kogu aeg rõõmsad ja hea tujuga. Me käime väga paljudel õppekäikudel. Me oleme käinud loodust avastamas, tuletõrjedepoos ja ka KUMUs oleme mitu korda käinud. Meie õpetaja on väga tore. Airi on sõbralik ja lahke. Eks ka meie klass teeb vahel lollusi. Meil on väga toredad klassivennad ja - õed.......................... Kui meil on kunstitunnid, siis teeme alati midagi ägedat. Minu arust on meie 3.d maailma parim klass. ................... Suur aitäh 3.d GREGOR Sellel kooliaastal vahetasin kooli. Algul kartsin, kuid sain hakkama. Uues koolis on erinev vanast. Siin on minu arust toredamad õppekäigud. Näiteks külastasime iga kuu KUMU. Seal tutvusin ma Eesti kunstiajalooga ja kunstnikega. Tunnid on ka teistsugused uues koolis. Rohkem on liikumist. Siin on ka viisakamad ja toredamad lapsed. Kuigi poisid vahel kiusavad, aga muidu saame hästi läbi. Kõik on väga südamlikud. Ma olen tervele klassile tänulik, et nad mind nii hästi vastu võtsid. Eriti tänulik olen ma õpetajale, sest ta on nii südamlik, tore ja tuhat head sõna veel. SASKIA

Kommentaare ei ole: